czwartek, 1 stycznia 2015

11:11 – Sygnały przemiany planetarnej



 11:11 – Sygnały przemiany planetarnej

20 sierpnia 2014 r.

Założę się, że jeśli zapytałbym publicznie, ile osób regularnie widuje zestawienie 11:11, prawdopodobnie wszędzie uniósłby się w górę wielki las rąk. Obecnie jest to czymś zwyczajnym i jest to coś, co może być w tym czasie rozkodowane. 

W przypadku, gdybyście odpowiedzieli, że nigdy nie widzieliście 11:11, przypominam wam, że właśnie teraz czytacie blog, w którym jest o tym mowa. Witajcie, zaczynamy naszą synchronistyczną podróż w 11:11.

Jeszcze zaledwie kilka lat temu nie słyszałem nic o 11:11. Było to dla mnie coś nowego, jak nigdy przedtem. Jest to dość interesujące, że moje synchronizacje 1111 zaczęły się akurat w czasie, kiedy zacząłem się dowiadywać na temat planetarnej przemiany świadomości. …  Tej Przemiany.

Zacząłem widzieć 11:11 dosłownie wszędzie. Nie tylko na zegarkach, lecz i na tablicach rejestracyjnych, bilbordach, numerach telefonów, przypadkowych kartkach papieru, na stronach internetowych, podczas gdy serfowałem w cyfrowym świecie. O co tu chodziło? 

Przedtem na dobre zacząłem zgłębiać numerologię i szperając w Googlach odkryłem,  że zestawienie to pojawia się stosunkowo często. Tak często, że napisał coś o tym Ury Geller:



„Zacząłem doświadczać tej raczej dziwacznej okoliczności, kiedy miałem czterdzieści lat, najpierw myślałem, że to zbieg wydarzeń, kiedy stawałem, mając za plecami swój cyfrowy zegar i coś nakłaniało mnie, abym się odwrócił, a wówczas zauważałem, że widnieje tam czas: 11:11. Te incydenty nasilały się, sprawdzano mnie w pokojach hotelowych, na 11 piętrze pokój 1111. Zacząłem zauważać te cyfry na komputerach, mikrofalówkach, samochodach, dokumentach itd. Zdecydowałem, ze napiszę o tym na mojej stronie internetowej. Momentalnie otrzymałem setki mail od ludzi z całego świata. Osoby te opowiadały mi swoje historie związane z 11:11, niemal zawsze mówiąc: ‘Myślałem, że tylko mnie się to przydarza’. ‘Jest mi trudno odcyfrować, o co tu chodzi, lecz moja intuicja  mówi mi, że jest to pozytywne’”.

11:11 jest czymś w rodzaju budzenia, inicjacją w „acha”, kiedy uświadamiamy sobie, że dzieje się coś wielkiego. Coś łączy się z czymś.  Tak naprawdę liczby są tylko symbolami tego, co rzeczywiście się rozgrywa. Symbol tego połączenia pojawia się na całym świecie. To nie liczby są ważne, lecz ich znaczenie. 

Kiedy obserwujecie 11:11, zauważacie parę interesujących rzeczy. Pierwszą rzeczą jest zrównoważone równanie. Są to nie tylko dwie jedenastki, lecz dwie jedenastki ze znakiem  „:” pośrodku.  Dwie strony zrównoważonego równania, które równa się zero. Mają stabilną równowagę jako matematyczne równania.

Można je również sprowadzić do 4. Odczuwam ją jako równość czterech elementów, doskonałą równowagę energii yin i yang. Jeśli wiecie coś na temat Tarota, możecie pomyśleć o czterech przywódcach: Księciu, Księżniczce, Królowej i Królu/Rycerzu.

W odniesieniu do każdej jednostki jest to jak ponowne przywrócenie waszych ciał, emocji, umysłu i ducha do totalnego wyrównania i wzajemnego połączenia. To połączenie, jeśli chodzi o was, otwiera waszą świadomość i zdolność do połączenia się z szerokim światem wokół was oraz reagowania we właściwy sposób na różnorodność wyzwań, które przychodzą wraz z faktem bycia człowiekiem.

11:11 nie tylko przedstawia liczbę 4, lecz oczywiście ma silne połączenie z liczbą 1. Wszystkie rzeczy są Jednym i kiedy widzę 11:11, odczuwam to jako przypomnienie o jedności wszystkich rzeczy, mimo że mogą one wydawać się oddzielone od siebie w swoim fizycznym świecie.

Obecnie magia 11:11 jest tym, co zdarza się nie tylko Tobie, lecz wydarza się wszędzie. 11:11 jest wydarzeniem globalnym, jest czymś, czego doświadczają ludzie na całym świecie, włączając właśnie was obecnie (ponieważ wy o tym czytacie).

Pomyślcie o tym … kiedy widzicie 11:11, czy kiedykolwiek myślicie o tym, co wydarza się wokół was właśnie teraz? Co to znaczy? Do czego się to odnosi?  Czy faktycznie wprowadzacie w to świadome myśli, czy najpierw nie zauważacie tego, a potem zmieniacie ponownie wasze skupienie, załadowując informacje i połączenie z kimś, kto rozpoznaje je jako dobre?

Tym, co zalecam, jest użycie tego zestawienia jak cyngla, kiedy zdajecie sobie sprawę z tego, co dzieje się dookoła.  11:11 jest dla was często sygnałem, abyście zauważyli lub odczuli coś … Jeśli poświęcicie uwagę tym sygnałom, możecie dać sobie kopa i bardzo przyspieszyć swój rozwój!

I tak dalej. Nie tylko wy jako jednostki rozwijacie się, cała planeta robi to samo.

Nie jesteście sami. My wszyscy wzrastamy i uczymy się różnych rzeczy, i tak naprawdę wszyscy uczymy się tych samych rzeczy. Jak kochać. Czym jest miłość, jak ona wygląda i co to oznacza, być ucieleśnieniem Chrystusa.

Wy i ja jesteśmy Jednym.

Jordan Pearce

Tekst powstał z inspiracji artykułem Lindy Lubin z Wakeup-World


Tłum. Anna Euleya

 Jedna uwaga: Kiedy zamieściłam ten post w blogu, ukazał się z godziną edycji 11:11:00. ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz