środa, 13 lutego 2013

PIĘKNO SIŁY KOBIECEJ...


Piękno siły kobiecej…

Kobiety, jesteście Czarodziejkami. Pośród gonitwy dnia, codziennych obowiązków, zmartwień i wyzwań, potraficie przekształcać swoje marzenia, radości i smutki w Piękno, w Sztukę, na którą pozostaje Wam często niewielka część dnia lub nieprzespana noc...

Niedawno jedna z moich Klientek, wspaniała, dzielna kobieta, napisała do mnie o swojej pasji, jaką jest rzeźba.
Kiedy zobaczyłam te kilka zdjęć, oniemiałam. Poruszyło mnie głęboko piękno tych rzeźb, ich subtelność i cudowny przekaz, jaki ze sobą niosły…  Wykonane są z dwóch rodzajów surowca - jednym jest drewno - jak to zresztą widać, natomiast drugi jest skomplikowaną kompozycją składników z udziałem gipsu.
Dzisiaj chciałabym przedstawić je Państwu, oczywiście, za zgodą Autorki…
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Autorka: Mona Barracka

Dziękuję, serdecznie pani Moniko, za udostępnienie tych zdjęć i życzę wielu sukcesów w rozwoju Pani talentu.
Anna Małgorzata Bogusz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz