środa, 21 maja 2014

Jak rozpoznasz, że otrzymujesz znak? – 5 przejawów


Jak rozpoznasz, że otrzymujesz znak? – 5 przejawów



Poniedziałek, 7 kwietnia 2014 r. (wysłane 19 maja 2014 r.)

http://spiritlibrary.com/uriel-heals/5-signs-youre-getting-a-sign

Kiedy prosimy o znaki lub potwierdzenie co do najlepszych, następnych kroków, wyborów na swojej drodze lub kiedy decydujemy się na użycie swojego  najwyższego potencjału lub możliwości, nie jest to znakiem (zamierzam często używać tego słowa w tym artykule), że mamy wątpliwości lub że brakuje nam zaufania. Szczególnie wówczas, gdy sądzimy, że  w przeszłości podjęliśmy wiele chybionych decyzji lub wyborów, będących wyrazem  naszej mniej lub bardziej bezsilnej jaźni, chcemy, aby tym razem pokazano nam, że możemy uzyskać odmienne rezultaty.  

Tak więc, prosimy o znak i następnie zazwyczaj nie zauważamy go, ponieważ myślimy, że pojawi się on jako coś okazałego, wspaniałego, boskiego i oczywistego. A jest to zwykle coś takiego jak zgubienie kluczyków do samochodu lub upuszczenie jajek na podłogę, albo otrzymujemy nieoczekiwany podarunek, wygrywamy na loterii, ktoś z naszej przeszłości ponownie nawiązuje z nami kontakt (co symbolizuje również radosne lub bolesne wspomnienia) lub ucieka powietrze z opon naszego samochodu.

Jakie informacje niosą te znaki? Zależy to od zadawanego przez nas pytania.

Jeden ze szczególnych dla mnie znaków pojawił mi się kilka lat temu, kiedy myślałam o partnerstwie z kimś w ramach przedsięwzięcia biznesowego. To partnerstwo nie układało się dobrze, było wiele problemów, osoba, z którą pracowałam, była trudna we współżyciu i zaczęłam zastanawiać się, czy nie powinnam wycofać się z tego przedsięwzięcia. Pewnego dnia włożyłam do garnka kilka jajek, chcąc ugotować je na lunch i wróciłam do swojego biura na te kilka minut, zanim się ugotowały. Nie wydawało mi się, że odeszłam na długo, kiedy poczułam zapach spalonych jajek, zaraz po tym, jak usłyszałam głośny huk. Pobiegłam do kuchni, którą wypełniał obłok dymu cuchnącego spalenizną i usłyszałam jeszcze kilka uderzeń pokrywki, która zaczęła odskakiwać. Skręciłam gaz i zmówiłam dziękczynną modlitwę za to, że przykryłam naczynie, ponieważ, kiedy woda się wygotowała, jajka pękły w garnku. Zajęło mi to nieco czasu, by przygotować nową porcje jajek i wyczyścić naczynie, tym razem stałam w kuchni, czekając, aż jajka się ugotują. Otrzymałam znak i zakończyłam to partnerstwo.

Skąd wiesz, że otrzymujesz znak?

Zacznij od zadawania właściwych pytań, na przykład:

Czy uzyskam rezultaty, których pragnę? (powinieneś upragnione rezultaty już mieć w zamyśle).

Jak mi to posłuży? Powinieneś wiedzieć, czy przyniesie ci to radość, czy utrudni życie.

Czy jest to właściwa dla mnie ścieżka, skoro mam się rozwijać i rozszerzać na swojej drodze?

Czy nie ograniczam swoich opcji, będąc zbyt konkretny, lub czy nie obawiam się lub wątpię w siebie i w swoje rezultaty?

Czy jest coś, czego nie widzę, a powinienem być tego świadomy? Naszą wizję ogranicza nasza wiedza, co do tego, co jest możliwe, opierająca się na doświadczeniach z przeszłości. Czy jest jeszcze coś, czego nie wziąłem jeszcze pod uwagę?

Czy ten wybór jest tak bardzo dla mnie znaczący, że ukrywam w sobie strach? Energia płynie w kierunku naszych najsilniejszych emocji i jeżeli jest to strach, stworzymy sobie to, czego się boimy.  

Czy naprawdę chcę tego rezultatu lub czy jest jeszcze jakaś inna, dostępna dla mnie opcja? Czasami pytamy o coś, co jak uważamy, możemy dostać, zamiast pytać o to, czego rzeczywiście chcemy. Jeśli mamy odwagę, by marzyć o czymś, co uważamy za niemożliwe, nowe ścieżki życia stają się możliwościami..

Poniżej wymieniono pięć sposobów rozpoznania, że otrzymujesz znak, który jest odpowiedzią na twoje pytanie:

1. Czy wydarza się w twoim życiu coś, niezwykłego lub nadzwyczajnego? Czasami znajdujesz banknoty, monety lub piórka lub widzisz powtarzające się sekwencje liczb lub liter. Monety i piórka są często sposobami, na jakie kontaktują się z nami aniołowie.

2. Czy dostrzegasz te same informacje na bilbordach lub tabliczkach rejestracyjnych, w piosenkach zasłyszanych z radia, które nawiązują do sprawy, a którą zapytałeś? Jeśli pytałeś o decyzję i ciągle widzisz bądź słyszysz ‘nie’ lub ‘tak’, wszystko to jest znakiem.

3. Czy otrzymujesz podobne komunikaty od ludzi, którzy wydają się mówić o tym samym lub wypowiadać się na temat twojej kwestii (o czym im nie opowiadałeś) i są zupełnie nieświadomi sprawy, o której myślisz? Jeśli zastanawiasz się, czy masz problem zdrowotny a wszyscy z twojego otoczenia zaczynają rozmawiać o tej kwestii, nawet ludzie, których nie znasz, prawdopodobnie powinieneś pójść i zbadać się, są to znaki, które są odpowiedzią na twoje pytanie.

4. Czy otrzymujesz od innych nieoczekiwane błogosławieństwa lub upuszczasz bądź niszczysz rzeczy, czego zwykle nie robisz? Pewna klientka miała wątpliwości co do swojego nowego związku i nagle mężczyzna, z którym była, zaczął niszczyć rzeczy w jej domu (nie robił tego celowo). Podniósł imbryk z herbatą i uchwyt sam odpadł, otworzył drzwi szafy i pokrętło samo odpadło, uszkodził kran w kuchni, a talerz, który miała od dziesiątków lat wyleciał mu z rąk i rozbił się na podłodze. Po kilku podobnych przypadkach zrozumiała te znaki i zakończyła swój związek.

5. Czy miewasz dręczące odczucie, że w jakiejś sytuacji coś jest nie tak? Czy miewasz dziwne sny lub martwisz się wieczorem tym, że mogą przyjść? Nasza intuicja jest naszym najmocniejszym przewodnikiem i podaje nam wewnętrzne sygnały, które powinniśmy wziąć pod uwagę.  Powracają do ciebie miłe bądź niemiłe sny na temat jakiejś sytuacji, jest to wskazówka od twojej intuicji na temat twojego wyboru. Zastosuj się do niej, ponieważ jej celem jest pomoc,, abyś odnalazł swoją najwyższą ścieżkę i osiągnął najlepsze rezultaty, które czasami mogą być przed tobą ukryte, lecz nie są ukryte dla twojej duszy i wewnętrznego przewodnika.

Byłoby miło, gdyby nasze znaki przybywały z nieba, na skrzydłach anielskich, przewiązane błyszczącą wstążeczką i spryskane magicznym proszkiem. Jednakże  zwykle pojawiają się one w formie codziennych sytuacji i mimo że ich przekaz jest jasny, możemy go nie zauważyć, jeśli szukamy anielskich skrzydeł i magicznego proszku.

Zadawaj więc mocne pytania, proś o znaki, a następnie bądź na nie wrażliwy. Przyjdą do ciebie i dadzą ci odpowiedź, jakiej potrzebujesz, chociaż nie zawsze musi to być odpowiedź, której pragniesz, ale to już inna sprawa. Pozostawaj dostrojony i skupiony, ponieważ odpowiedź zwykle masz tuż przed sobą, w formie znaku przysłanego specjalnie dla twojej korzyści, który pokaże ci, na co jesteś gotowy i jak masz stworzyć doskonałe rozwiązanie, na ten moment, w tej sytuacji.

Copyright (c) 2014 by Jennifer Hoffman. Wszelkie prawa wa zastrzeżone.  Można cytować, tłumaczyć, drukować lub nawiązywać do tego przekazu, pod warunkiem podania nazwiska autorki i zamieszczenia linku:  http://enlighteninglife.com
 

Przekaz w wersji oryginalnej znajduje się  here

Tłumaczenie: Anna Małgorzata Bogusz

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz